Dobrodošli!!!

Budući da je hrana jedan od bitnijih faktora koji nas drži na životu ovaj blog posvećujem prije svega toj divnoj
HRANI - njenom uzgoju, obradi ...
Recepti su uglavnom bazni - dakle početak nečeg što se može nadograđivati, mijenjati, prilagođavati.
Uz temu hrane povremeni osvrt na neke zdravstvene teme mislim da ne bi trebao smetati, pa idemo dalje ...

Neke sadržaje možete pogledati na:

vrt iz snova

a dio sadržaja u drugoj formi možete pratiti i na:

Just food or ... - web site

Nadam se da ćete pronaći nešto što vas zanima, nešto što će vas razveseliti, a nadam se ponekad i pomoći.
Uživajte :)

utorak, 16. rujna 2008.

Aromatični medenjaci

U potrazi za receptom medenjaka koji neće biti tvrdi, koji će lijepo i izgledati - konačno sam uspjela iskombinirati sastojke i postupak kako bih dobila medenjake kakve volimo - probajte, nećete požaliti

Sastojci za 45 medenjaka:

150g šećera
150g meda (3 žlice)
2 jaja
1 čajna žličica naribanog svježeg đumbira
350g glatkog brašna
1 čajna žličica sode bikarbone
1 žlica cimeta
1/2 čajne žličice mljevenih klinčića
3 žlice mljevenih oraha
prstohvat soli

glazura po izboru

Priprema:
1. Promiješamo med i šećer i na laganoj vatri miješamo da se šećer otopi. Dodamo jaja i sve dobro promiješamo.
2. U još mlako dodamo brašno izmiješano sa sodom bikarbonom, klinčićima, cimetom, đumbirom, soli i orasima, te dobro umijesimo.
3. Tijesto pokrijemo i ostavimo odmarati oko sat vremena.
4. Pripremimo papir za pečenje na limove za pečenje i vlažnim rukama oblikujemo male kuglice koje stavljamo na papir. Kuglice ostavimo tako 2 sata da se lagano prosuše.
5. Prije pečenja kuglice namažemo vodom ili mlijekom.
6. Pečemo u, prethodno zagrijanoj, pećnici na 180°C do 15 minuta.
7. Kad su medenjaci gotovi, odmah ih skidamo sa lima, jer bi mogli postati gorki.
8. Kad se ohlade možemo ih prelijati glazurom po želji. Spremamo ih u limene kutije kako bi ostali meki.


Broj komentara: 7:

studena kaže...

već se duže spremam ostaviti ti komentar, pa nikako, ali evo, napokon je zahladilo, ima se više vremena za net :)

dvije stvari: ovaj blog ti je odličan, vrlo pregledan i
ovaj recept sadrži moje omiljene sastojke :)

Brusy kaže...

Studena - baš mi je drago da si se javila i da ti se sviđa ovaj sadržaj :))
Puno hvala na komentaru :))

Sanela Mallory kaže...

Kako su lijepi! Stavila sam ih na "things-to-do-list" - nadam se da će uspjeti doći na red:)
Drago mi je što sam našla tvoj blog, jer već 2 mjeseca ne mogu otvoriti tvoju stranicu (pojavi se nešto, onda se ostatak pojavljuje jako polako, a onda se sve smrzne i ništa ne mogu pokrenuti).
Al danas sam preko ovog gore linka uspjela otvoriti tvoju stranicu iako su joj trebale 3-4 minute, da se sve pojavi i odblokira.
Pozdrav!

JA U KUHINJI... kaže...

Zvuči jako fino... praviće se... :)

Brusy kaže...

Mallory i Maslinka :))
BAš sam sretna što vas vidim ovdje i drago mi je da vam se sviđaju medenjaci :))
Hvala na komentarima :))

Manuel Rios kaže...

looks good

Unknown kaže...

Imam nešto za tebe na mom blogu! pogledaj post

Prilagođeno pretraživanje